loading...
hamrahfilm_مرجع دانلود فیلم
hamed بازدید : 11 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و زیبای شوخی کردم محصول 1392 ایران
دانلود سریال شوخی کردم با لینک مستقیم و کیفیت بالا

Shokhi Kardam 1 دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم

Name دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نام فیلم : شوخی کردم
Genre دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم ژانر : کمدی
Director دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم کارگردان : مهران مدیری
Artist دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم بازیگران : مهران مدیری , سیامک انصاری ، برزو ارجمند ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، سپند امیر سلیمانی ، علی اوجی ، تینا اسدی ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری ، مهران غقوریان و ….
Create دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم محصول : ایران
Language دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم زبان : فارسی
Format دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم فرمت : MKV
Size دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم حجم : 300 MB
DL دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم لینک دانلود : مستقیم – Direct
L S دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم خلاصه داستان : بعضی آدم ها کلاً همینجوری هستن… یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی میبینن رو کلاً همونجوری میگن و میبینن که هست… بعضی آدما خلاقن!… حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون… دروغ…!

شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مهران مدیری مدتی پس از اتمام تصویربرداری سریال ویلای من، پیش تولید سریال شوخی کردم را با حضور جمعی از چهره‌های مطرح طنز ایران آغاز کرد. این سریال هم‌اکنون در مرحلهٔ تولید قرار دارد و به زودی پخش آن در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز می‌شود. گقتنی است فصل اول این سریال ابتدا در ۳۶ قسمت تولید می‌شود و پس از دریافت بازخوردهای مردمی، تصویر برداری فصل دوم آن آغاز می‌گردد.

دانلود سریال شوخی کردم  پخش شده از شبکه نمایش خانگی

.Folder دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم دانلود کیفیت DVD با لینک مستقیم :

 

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت

دانلود قسمت اول : دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود |  دانلود از لینک رودفایل

دانلود قسمت دوم : دانلود از سرور آپلودبوی دانلود از سرور ریوآپلود |  دانلود از لینک رودفایل

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دوم سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت سوم : دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود قسمت چهارم : دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت سوم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت چهارم سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت پنجم : دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود قسمت ششم : دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت پنجم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت ششم سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت هفتم :دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود قسمت هشتم :دانلود از سرور آپلودبوی |دانلود از سرور ریوآپلود | دانلود از لینک رودفایل

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت هفتم سریال شوخی کردم, دانلود قسمت هشتم سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت نهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور هگزآپلود | دانلود از سرور اکپرس لیچ

دانلود قسمت دهم : دانلود لا لینک مستقیم | دانلود از سرور هگزآپلود | دانلود از سرور اکپرس لیچ

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت نهم 09 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دهم 10 سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت یازدهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود

دانلود قسمت دوازدهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور ریوآپلود

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت یازدهم 11 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال شوخی کردم

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت سیزدهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور داواس

دانلود قسمت چهاردهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور داواس

دانلود سریال شوخی کردم, دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال شوخی کردم, دانلود قسمت چهاردهم 14 سریال شوخی کردم

 

Download دانلود رایگان مجموعه اول سریال شوخی کردم نسخه با کیفیت :

دانلود قسمت پانزدهم : دانلود با لینک مستقیمدانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور داواس

دانلود قسمت شانزدهم : دانلود با لینک مستقیم | دانلود از سرور آپلودبوی | دانلود از سرور داواس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 4,385